N

Snelle levertijd

N

Deskundig advies

N

Kwaliteitsgarantie

Clevergaming Logo White

clever-gaming-logo-zwart

CUSTOMER SERVICE

Betaling

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Je kunt online betalen met:

  • iDEAL
  • Credit card (Visa & MasterCard)
  • PayPal
  • Bancontact
  • Belfius Direct Net
  • KBC/CBC
  • Klarna Betaal Later
  • Gift Cards;
    • VVV Cadeaukaart
    • Webshop Giftcard
    • YourGift
    • Nationale EnterainmentCard
    • Good4fun
Kan ik achteraf betalen bij Clever gaming?

Ja dat kan. Wij werken samen met Klarna. Voor meer informatie kun je kijken op de website.

Kan ik contant betalen?

Het is mogelijk om contant te betalen. Neem hiervoor contact op via whatsApp op 06 13 157 147 of mail naar info@clever-gaming.nl

Heeft Clever Gaming een veilige betaalomgeving?

Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.

Wat is het rekeningnummer van Clever Gaming?

Ons rekeningnummer is NL57 KNAB 0256 6109 24. T.A.V. Clever Services. Vermeld bij het betalen altijd je naam en ordernummer.

Verzending & Bezorging

Hoe lang duurt het voordat je bestelling wordt verstuurd?

Gemiddeld versturen wij binnen 2 to 5 werkdagen. Indien de levertijd langer is, zullen wij u altijd op de hoogte stellen.

Kan ik mijn bestelling traceren?

Zodra je bestelling is verstuurd, ontvang je van ons een Track&Trace nummer.

Naar welke landen versturen jullie?

Wij verzenden wereldwijd. Je kunt contact met ons opnemen als er een land ontbreekt.

Ruilen &
Retourneren

Kan ik mijn order nog annuleren?

Als je een bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op via info@clever-gaming.nl.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Toch niet tevreden met het product? Binnen 14 dagen heb je de mogelijkheid om het product retour te melden. Na de melding heb je nog eens 14 dagen om het product te retourneren. Volg daarvoor de onderstaande stappen. Download hier alvast het retourformulier.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk –  in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is

Er zijn uitzonderingen:

  • Een product van persoonlijke aard. Denk hierbij aan een controller met naam of afbeelding.
  • Zelfmontage van Chips, cases of onderdelen.

Aanmelden

Verpakking

  • Pak de producten in originele staat en verpakking in een doos.
  • Plaats het ingevulde retourformulier in de doos
  • Plak het meegeleverde retourlabel goed zichtbaar op de doos

Verzending

  • Verzend het pakket via uw postkantoor
  • Bewaar het verzendbewijs goed

Terugbetaling

  • Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen retour storten.

Wanneer betalen we terug?
Wij maken de door jouw gemaakte kosten (aanschafkosten en originele verzendkosten) binnen 14 dagen na herroeping naar je over.

Wat krijg je terug?
Je krijgt het volledige aankoopbedrag terug, inclusief de origineel betaalde verzend- en betaalkosten.

Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag?
Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met je op.

Kosten voor het retour sturen
De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten achteraf.

 

Download hier het retourformulier

Reparatie &

Garantie

Heb ik recht op garantie?

Je hebt altijd recht op garantie als je product niet naar behoren functioneert. 

Voor Custom Controllers gelden afwijkende voorwaarden. De fabrieksgarantie vervalt omdat de controller gemodificeerd wordt. Standaard krijg je 3 maanden garantie op je custom controller. Deze garantie is voor een kleine bijdragen te verhogen tot 6, 9 of 12 maanden.

  • Garantie op fabricagefouten
  • Garantie op stickdrift (thumbstick) problemen.
  • Geen garantie als het je eigen schuld is dat de controller klachten vertoond.
  • Verzendkosten zijn voor eigen rekening

Reparatie of garantie? Neem contact op via info@clever-gaming.nl

Is het mogelijk mijn controller te repareren?

Het is in veel gevallen mogelijk je controller ook buiten de garantieperiode te laten repareren. Voor de mogelijkheden kun je het beste even contact opnemen via info@clever-gaming.nl

Overig

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt ons een bericht sturen via de contactpagina. Wij doen ons best binnen 24 uur je bericht te beantwoorden.

Daarnaast kun je ons mailen via info@clever-gaming.nl of via whatsApp op 06 53 41 26 67

U kunt ook via de contactpagina contact met ons opnemen

 

Zijn jullie ook te vinden op Social Media?

Wij zijn te vinden op Facebook en op Instagram

De waardering van clever-gaming.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.0/10 gebaseerd op 158 reviews.